Edgeframe

Cyklická ketogenní neboli bílkovinová dieta

Vaše postava už není, co bývala, a vy jste se rozhodli dát přibírání na váze stopku? Jak ovšem na to, aby vaše váha už nerostla do závratných výšin, a naopak začala klesat na váhu, se kterou budete spokojeni? Jak změnit stravovací a další návyky, co jíst a co naopak nejíst, abyste se postupně dopracovali k takové postavě, která bude taková, jakou chcete? Vyzkoušejte ketogenní dietu, která vám pomůže změnit jídelníček k lepšímu a konečně zhubnout.

štíhlá postava

Obáváte se toho, že výčet jídel, kterým se budete muset při této dietě vyhýbat bude větší, než seznam jídel, které jsou povolené? Opak je pravdou. V tomto případě je seznam zakázaných potravin poměrně krátký a vy si tak budete moci doma připravit hotové lahůdky, a to bez obav o vaši postavu. Bude to chtít jen dodržovat stanovená pravidla.


Co ano a čemu se vyhnout

·         Dopřát si můžete kvalitní maso (vepřové, hovězí, kuřecí, vnitřnosti atd.), nejrůznější druhy ryb (například: tuňák, losos, treska, makrela, kapr, candát, pstruh a další). Ve vašem jídelníčku se také dále mohou objevit vejce, máslo, olivový olej, sádlo, kokosový olej a zelenina s nízkým obsahem sacharidů, jako například brokolice, květák, celer, okurka, ředkvičky a další. Povolené je také ovoce, které má nízký obsah cukrů (jahody, borůvky, maliny, třešně, višně a brusinky). Do jídelníčku byste také měli zařadit mléčné výrobky s vysokým obsahem tuků – plnotučný jogurt, šlehačka, sýry cottage, mozzarella, niva, kozí sýr, parmezán nebo cheddar.
zdravé stravování

·         Vyhýbat byste se měli pečivu, těstovinám, rýži, bramborám, batátům, slazeným nápojům a dalším sladkostem, ovocem, které obsahuje vysoký podíl cukrů (jablko, pomeranč, ananas, banán, hroznové víno a další). Zapovězené jsou také nízkotučné produkty nebo rafinované tuky a oleje.

Změňte od základů váš jídelníček a stravovací návyky, osvojte si zásady proteinové diety a již brzy se budete moci těšit z prvních úspěchů v hubnutí.