Edgeframe

Jídelníček je základ i při hubnutí

Největší mýtus, který panuje mezi lidmi i některými „odborníky“, je ten, že hubnoucí člověk by se měl převážně omezovat v jídle. Ale tak to vůbec není! Právě naopak, člověk, který chce zhubnout, musí jíst hodně a hodně a hodně. A čím to vlastně je?žena držící čokoládový kornout před hrudníkem..jpg
 
Tělo se přepíná do spalovacího režimu (tedy do takového, kdy spaluje tuky, sacharidy apod.) tehdy, pokud má stálý přísun těchto látek. To znamená, že pokud jíte jednou denně a to je přesně ten čas, kdy se přejíte jako na Vánoce, tak vaše tělo si na to navykne, celý den bude ukládat každý ždibec energie do tuku a potom to ještě korunujete právě tak nezměrným množstvím jídla. To se hlavně stává, když ráno dáte jenom kávu, celý den nic nejíte, jenom se napijete, maximálně si koupíte nějakou hnusnou bagetu v igelitu a potom přijdete večer domů a spořádáte všechno, na co přijdete – CHYBA!
 
Každý den byste si měli rozložit do minimálně pěti fází – snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře. A neustále jíst a jíst a hlavně taky pít. Že je toho nějak hodně? Ano, správně! Ono toho totiž musí být hodně! Jestli chcete zhubnout, snažíte se cvičit a děláte všemožné i nemožné, tak je třeba se taky snažit jíst podle toho! Přeci tělo musí být v nějakém režimu, aby mohlo hubnout. Tím, že budete neustále jíst, jej budete nutit spalovat, zpracovávat, připravovat se, tělo bude aktivní, bude v pohybu – pak tam přidáte fyzickou aktivitu a BUM – je to tam!krekry s nadýchaným sýrem na dřevěném prkénku..jpg
 
A ještě dál vás posune, pokud přidáte například sibutramin 20mg Sibutramine247, naprosto převratný doplněk stravy, který nejen pomůže s hubnutím, ale ještě se dobře užívá a sami uvidíte, že za pár měsíců vás nepozná ani vaše vlastní matka! A to všechno proč? Protože jste jedli hodně a hodně cvičili a hodně si užívali života. Protože cvičení není jenom dřina, je to hlavně požitek, radost z pohybu. Tak zbořte mýty a začněte konečně hubnout.